Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 27 Αυγούστου 2002

TV και … ευμάρεια

Έχετε προσέξει πόσο πολύ έχουμε προοδεύσει ως χώρα τα τελευταία δέκα χρόνια;

Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν 10ετής είναι και η παρουσία της ιδιωτικής ελεύθερης τηλεόρασης. Βέβαια δεν εννοώ ότι η ιδιωτική τηλεόραση αποτελεί δείγμα προόδου, ωστόσο αποτελεί μέσο για να επιβεβαιώσω την αρχική μου πρόταση. Και ιδού το σκεπτικόν:

Τι αποτελεί δείγμα προόδου και ευμάρειας ενός λαού, μιάς χώρας, ενός κράτους;

  • Η πληθώρα προϊόντων, υπηρεσιών και κρατικών παροχών.

Έχουμε λοιπόν παροχές και υπηρεσίες. Πρό 10 ετών είχαμε Internet; Όχι κύριοι/ες, μόνο η εξέχουσα άρχουσα τάξη κάποιων Πανεπιστημιακών. Μετά από 10 χρόνια οι φίλοι σου δεν σε ξέρουν ως Γιώργο / Κώστα / Σάκη / Κούλη Παπαδόπουλο / Σκορδοπούτσογλου / Παπαρούπα / Χλιμιτζουρόπουλο, αλλά ώς digitalserfer / bighacker / zuthius / hathius / mathius / geopap / koskor / sapapa / kouxli, αν θέλουν να μάθουν πού μένεις δεν ψάχνουν στους ταχυδρομικούς καταλόγους αλλά στο webwhois του GR Hostmaster και για το τηλέφωνό σου δεν απευθύνονται στο 131, αλλά σε LDAP Server.

Τα πλήρη στοιχεία ταυτότητας ενός Έλληνα σήμερα:
Όνομα: χοσέ (jose)
Επώνυμο: παπάκι χοσεχόμ ντοττζίάρ (@josehome.gr)
Διεύθυνση: έϊτς τιτιπί σλάς σλάς γουγουγού χοσεχόμ τζιάρ (http://www.josehome.gr)
Αριθμός: 80 (φάτσα σπιτιού), 25 (ταχυδρομείο), 21 (επισκέψεις)
Τηλέφωνο: jose@josehome.com (ή 5673-56734663-266)

Έχουμε λοιπόν ί/ντ/ερνετ, έχουμε αιεσντιέν, έχουμε σιντί, έχουμε μέχρι και Ολυμπιονίκες. Από παροχές και υπηρεσίες πάμε καλά λοιπόν.
Από προϊόντα όμως τί γίνεται;
Αμ, εδώ είναι που γίνεται χαμός! Και πού το κατάλαβα θα μου πείτε.

Μα είναι απλό! Από την τηλεόραση (την ελεύθερη που λέγαμε)! Έχετε προσέξει πόσες διαφημίσεις παίζονται στα κανάλια σήμερα; Ειδήσεις βλέπεις και εκτός επό την ενημέρωση για τον τελευταίο πόλεμο κατά τις τρομοκρατιάς που ξεκίνησε ο Γιώργος Βούς (αρχ=Βόδι) και ο Αριέλ (Ταμπλέτες) Σαρόν (Τελικά αυτός ο Αριέλ είναι όνομα και πράμα, εξαφάνισε τους Παλαιστίνιους, όπως το ομώνυμο απορυπαντικό εξαφανίζει τους λεκέδες, χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος τους – στο θέμα μας) εναντίον μεγαλοτρομοκρατών Αφγανών και Παλαιστινίων, μαθαίνεις και το νούμερο για να χτυπά το κινητό σου στην αγαπημένη σου μελωδία και άμα λάχει να παίζει και όλο το νέο δίσκο της Δέσποινας (Δέσποινα "θεσμός-είδωλο-θεά", Βανδή) – Κινητό-τζούκ μπόξ με λίγα λόγια – μόνο με 0,85€ (=289 και κάτι ψιλά δραχμές) ανά λεπτό – τζάμπα πράμα δηλαδή!

Και άντε, πες, πρέπει και αυτοί να βγάλουν το ψωμάκι τους, να ταίσουν τα παιδιά τους, άλλωστε ένα λειτούργημα είναι η δημοσιογραφία σήμερα. Ειδικά αυτοί οι μαχόμενοι δημοσιογράφοι που δεν κάνουν ειδήσεις – κάνουν ρεπορτάζ. Αυτοί που 10 στις 9 ειδήσεις (όχι δεν έκανα λάθος) είναι αποκλειστικές και το επιβεβαιώνουν – στον εαυτό τους – κοτσάροντας με τεράστια γράμματα, σα να απευθύνονται σε άτομα με σοβαρό πρόβλημα μυωπίας, το όνομα του έγκυρου – έγκριτου – μαχόμενου – πάντα στις επάλξεις τηλεσταθμού τους.

Στο θέμα μας όμως.

Δεν είναι λοιπόν μόνο η ποσότητα, αλλά και η συχνότητα. Οι διαφημίσεις μπαίνουν πλέον τόσο συχνά που (1) ξεχνάς τί έβλεπες, πού το έβλεπες, πότε και γιατί το έβλεπες (2) καταλήγεις να κάνεις τόσο συχνά zapping που στο τέλος έχεις δεί ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ 2 talk show, 2 τηλεπαιχνίδια, 3 σειρές (ελληνικές και ξένες) και 3 ταινίες (ελληνικές και ξένες) και έχεις μπερδέψει τόσο αυτά που είδες ώστε νομίζεις ότι ο Αυλωνίτης ζει και παίζει στο E.R., ο Χατζηνικολάου είναι ο πιο αδύναμος κρίκος, ο Πρόδρομος παρουσιάζει τον πιο "Αδύναμο Κρίκο" και έδωσε στο Χατζηνικολάου τον πούλο και το Forte Casa είναι νέα Αμερικάνικη σειρά περιπέτειας κάθε Σάββατο στις 13:00 μετά τη Ζήνα και (3) συνηθίζεις τελικά το ζάπινκ και καταλήγεις να σου αρέσει, να το απολαμβάνεις και να το θεωρείς και οικιακή δραστηριότητα και διασκέδαση σαν το Trivial Pursuit.

Σε λίγο καιρό τα περιοδικά τηλεόρασης (ή όπως αλλιώς λέγονται οι εκδόσεις με το πρόγραμμα των τηλεοπτικών σταθμών, διανθισμένες με 10 κουτσομπολιά, 1 εξωτική συνταγή για πάπια Γουαδαλαχάρας με φύλλα βασιλικού και περγαμόντο και 1 στήλη που καλύπτει θέματα όπως "μου ζητά να σκύψω η ευλογημένη, αλλά φοβάμε για τις αιμοροίδες μου, τί να κάνω" – στο θέμα μας, ξεφύγαμε πάλι)(επανάληψη) Επιπλέον σε λίγο καιρό τα περιοδικά τηλεόρασης ( … ) θα πρέπει αντί για τις ώρες προβολής ταινιών και εκπομπών να αναφέρουν τις ώρες προβολής των διαφημίσεων! Άλλωστε οι σταθμοί μόνο σε αυτό είναι ακριβείς! Έτσι θα μπορούμε να βλέπουμε ήσυχοι τις διαφημίσεις μας και θα κάνουμε που και που κανά ζάπιν στις εκπομπές και τις ταινίες! Όλοι ευχαριστημένοι.~

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: