Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 21 Φεβρουαρίου 2006

Πρωϊνή ιεροτελεστία

Το πρωί μόλις έρχομαι στο γραφείο ακολουθώ συγκεκριμένη "ιεροτελεστία".
Πρώτα, φτιάχνω ένα διπλό espresso latte macchiato (που όπως μου είπε ο φίλος μου ο Στέλιος, macchiato σημαίνει βρώμικος). Στη συνέχεια, επισκέπτομαι το αγαπημένο μου site και διαβάζω τα emails των φίλων (τα επαγγελματικά είναι για μετά).
Ο φίλος μου ο Στέλιος από την άλλη, θεωρεί την ιεροτελεστία μου «πολυτέλεια», γιατί ο ίδιος, μόλις φτιάξει το καφέ του, κάθετε στην ηλεκτρική καρέκλα. Βλέπετε η δουλειά του Στέλιου (ο οποίος δουλεύει σε μεγάλο Carrier Provider) είναι να στείλει τα τηλέφωνα στους προορισμούς τους (δηλ. να τερματίσει τις κλήσεις).
Η γυναίκα μου επίσης μόλις πατήσει το πόδι της στο γραφείο, ίσα που προλαβαίνει να φτιάξει το καφέ της, γιατί όπως λέει, έχει πάντα πάρα πολύ δουλειά.
Πού θέλω να καταλήξω; Τελικά είναι πολυτέλεια να μην «πλακώνεσε» στη δουλειά μόλις πατήσεις το πόδι σου στο γραφείο; Είναι πολυτέλεια, να δίνεις ένα τέταρτο στον εαυτό σου να μπει ομαλά στον εργασιακό ρυθμό της ημέρας;
Δεν λέω να είσαι σαν τους δημόσιους υπάλληλους (έχω πολύ αρνητική άποψη για αυτό το κλάδο εργαζομένων, με ελάχιστες εξαιρέσεις), που το ομαλά για αυτούς ξεκινά στις 1η Ιανουαρίου και τελειώνει στις 31η Δεκεμβρίου, αλλά εγώ προσωπικά το θεωρώ αδύνατο να λειτουργήσω αν δεν ακολουθήσω τη συγκεκριμένη ιεροτελεστία. Άλλωστε δεν μου παίρνει παραπάνω από 15-20 λεπτά και έχω και καλύτερη διάθεση αφού δω πρώτα το αστείο βίντεο που μου στέλνει επί καθημερινής βάσης ο ξάδελφος μου.
Εσείς τι λέτε; Είστε από αυτούς που πλακώνεστε κατευθείαν στη δουλειά ή έχετε και εσείς τη μικρή σας ιεροτελεστία;

Σχολιάστε

Kατηγορίες

