Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 28 Απριλίου 2006

To Firefox θέλει μπάτσες

firefox_logo.jpg

Έχει εδώ και 4 ημέρες που ο Firefox, μου κάνει κόνξες. Τη μία πάει να κάνει download τα php, την άλλη κρασάρει στα καλά του καθουμένου, την άλλη δεν μου εμφανίζει τις σελίδες. Γενικώς μια συμπεριφορά αδικαιολόγητη! Μάλλον φταίει το IETab extension, γιατί όλα αυτά τα κουλά αρχίζουν και συμβαίνουν αφού πρώτα έχω ανοίξει αρκετά IETabs.

Αλλά να πω ότι δεν με προειδοποίησαν, με προειδοποίησαν … λένε ότι το IETab extension, κάνει διάφορα κουλά στον Firefox.

Μου έχει σπάσει τα νεύρα, αλλά δεν θα του περάσει.

Που θα πάει, θα βγεί νέα έκδοση και τότε θα του δείξω εγώ!

Responses

  1. […] Θυμάστε που τα είχα πάρει στο κρανίο με τα κουλά του Firefox; Τελικά, το πρόβλημα διορθώθηκε, όπως είχα προβλέψει μετά τη τελευταία αναβάθμιση στην έκδοση 1.5.0.3. Πλέον όλα λειτουργούν ρολόι (όπως συνήθως άλλωστε). […]


Σχολιάστε

Kατηγορίες

