Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 29 Μαΐου 2006

Απορία ημέρας

Μετά το τελευταίο μου posτ, αναρωτήθηκα το εξής: "Μήπως είμαι τελικά ο μοναδικός που βλέπει πίσω από κάθε εθνικιστική έξαρση των Ελλήνων, τη χριστιανομανία τους και την εμμονή τους ότι όσοι είναι αλλόθρησκοι, είναι αυτομάτως εχθροί;"

Σκέφτηκα, δεν μπορεί, κάποιο λάθος θα το κάνω (έχω και μία μικρή αντιπάθεια απέναντι σε κάθε μορφή χαλιναγώγησης της μάζας), αλλά τελικά διαπίστωσα ότι δεν είμαι ο μόνος. Αρκεί μία βόλτα από την Ελληνική μπλογκόσφαιρα και θα δείτε ότι οι απόψεις καταλήγουν ή έστω υποδυκνείουν αυτή τη θρησκευτική διαμάχη. Δεν θα αναφέρω σε ποιά blogs αναφέρομαι συγκεκριμένα, γιατί δεν θέλω να μπώ στη διαδικασία των αλληλοσχολιασμών και στη λογική ο τάδε <<ψευδώνυμο>> είπε την τάδε μαλακία, ή την τάδε σοφία. Άλλωστε αρκεί να δείτε τα blogs που διαβάζω και από εκεί θα οδηγηθείτε ακριβώς στα ίδια μονοπάτια που οδηγήθηκα και εγώ.

Αυτό που θέλω να πω (ή καλύτερα να ρωτήσω) είναι το εξής.

Είχα την εντύπωση ότι οι θρησκείες διδάσκουν την αγάπη πρός το συνάνθρωπο, το σεβασμό πρός το διαφορετικό, το σεβασμό στη φύση, την ισότητα και άλλα πολλά.

Εγώ, γιατί δεν λαμβάνω τέτοια μυνήματα από τους "πιστούς" και την εκκλησία;

Σχολιάστε

Kατηγορίες

