Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 2 Οκτωβρίου 2006

Ο.Ε.Δ.Β. – Όταν Έχω Διάβασμα Βαριέμαι

Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών ΒιβλίωνΤο θυμάστε αυτό το σηματάκι με τη κουκουβάγια που καθότανε πάνω στα βιβλία.

Θυμάμαι όταν ακόμα πήγαινα σχολείο, λέγαμε ότι τα μαθήματα δεν ξεκινάνε μέχρι να πάρουμε όλα τα βιβλία. Και πράγματι περνούσε σχεδόν όλο το πρώτο τρίμηνο, χωρίς να έχουμε ξεκινήσει κανονικά μαθήματα.

Και μετά φτάναμε στο τέλος της χρονιάς και ο δάσκαλος/καθηγητής μας έλεγε ότι τα τελευταία κομμάτια της ύλης είτε δεν θα τα κάνουμε ή θα τα κάνουμε μια απλή ανάγνωση.

Από τότε πέρασαν αρκετά χρόνια, κυβερνήσεις άλλαξαν, υπουργοί ανέβηκαν και κατέβηκαν, το σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια άλλαξε, αλλά ακόμα διαβάζω πως ακόμα τα βιβλία καθυστερούν. Οι μαθητές έχουν «ξεκινήσει» τα σχολεία και ακόμα έχουν ελλείψεις στα βιβλία.

Και μετά αναρωτιόμαστε τί σκατά συμβαίνει με τη παιδεία. Γιατί όσο περνούν τα χρόνια, τα παιδιά γίνονται πιο ηλίθια(;).

Εντάξει μπορεί να πέρασαν πάνω από 10 χρόνια από τότε που έβγαλα εγώ το Λύκειο, αλλά βλέποντας τους σημερινούς μαθητές δεν μπορώ να μην διακρίνω μία επιβαλλόμενη βλακεία.

Δεν μπορεί ρε πούστη μου να γεννιούνται τα σημερινά παιδιά με χαμηλότερο δείκτη νοημοσύνης (το αντίθετο θα έλεγα), κάτι άλλο συμβαίνει.

Μήπως ότι η παιδεία έχει παραμείνει (στα) ίδια εδώ και 50 χρόνια;! Μήπως ότι η παιδεία σε αυτή τη χώρα παίρνει πάντα τα λιγότερα από το προϋπολογισμό και αυτά αφορούν είτε στο να συντηρήσουν για λίγο ακόμα το πτώμα της ή στο να τα δώσουν στους δασκάλους/καθηγητές που κάθε χρονό ζητούνε και μία αύξηση;

Γιατί αν είναι έτσι, τότε καλύτερα να το καταργήσουμε αυτό το υπουργείο (Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων – άκου τίτλος, Εκπαίδευσης και Αποχαύνωσης, σε ελεύθερη μετάφραση) και να το γυρίσουμε στην ιδιωτική. Άλλωστε με τόσα που δίνουν οι γονείς για να καλύψουν το έλλειμα της δημόσιας παιδείας η ιδιωτική συμφέρει.

Η άποψή μου λοιπόν, είναι αυτή. Αφού το πτώμα, σάπισε, βρόμισε, αποσυντέθηκε, ας το θάψουν να αναπαυτεί και ας καταργήσουν το και καλά δωρεάν αγαθό. Άλλωστε τί είναι μία μικρή παράγραφος στο σύνταγμα. Με λίγο blanco γίνεται η δουλειά. Και ας αφήσουν την ιδιωτική πρωτοβουλεία να ανθίσει (χωρίς κρατικά κονδύλεια – εκτός και αν αναφερόμαστε σε έρευνα).

Advertisements

Responses

  1. Για τις διαπιστώσεις δεν έχεις άδικο. Όμως αναρωτήθηκες αν έχουν όλοι τα χρήματα για να πάμε σούμπιτοι στην ιδιωτική.
    Να απαιτήσουμε, πραγματικά όμως, μη στέλνοντας ας πούμε τα παιδιά μας στο σχολείο, για πολύ καιρό, κάνοντας «απεργία» ως οικογένειες, μέχρι να κάτσουν κάτω να σκεφτούν σοβαρά και να οργανώσουν σε άλλη βάση το σκέφτηκες;

  2. Η λογική μου είναι απλή. Με την υπάρχουσα «δωρεάν» παιδεία, ένα σπίτι ξοδεύει περίπου 1000,00€/μήνα ίσως και παραπάνω για την εκπαίδευση του κάθε παιδιού. Βάλε σχολικά βοηθήματα (τα βιβλία του σχολείου είναι ανεπαρκή), βάλε γραφική ύλη (δεν παρέχεται από το σχολείο), βάλε χαρτζιλίκι για κολατσιό (δεν παρέχονται γεύματα από το σχολείο), βάλε έξοδα μετακίνησης (δεν παρέχεται δωρεάν μετακίνηση από το σχολείο), βάλε έξοδα για φροντιστήρια (η διδαχή που γίνεται στις αίθουσες είναι ανεπαρκής εξαιτίας ΚΑΙ τις έλλειψης καταρτισμένων εκπαιδευτικών ΚΑΙ του μεγάλου αριθμού μαθητών ανά τάξη), βάλε τα έξοδα για ξένη γλώσσα (εκτός και αν θεωρείς ότι τα γαλλικά ή τα αγγλικά που έμαθες στο σχολείο είναι αρκετά), βάλε έξοδα για ενασχόληση με ένα άθλημα (δείξε μου ένα σχολείο στο οποίο γίνεται σωστή δουλειά στη γυμναστική και δεν είναι σε στύλ «πάρτε μια μπάλα και παίξτε»), βάλε έξοδα για τις «εκπαιδευτικές» εκδρομές του σχολείου … και σίγουρα ξεχνάω και άλλα. Και όλα αυτά γιατί; Για «ΔΩΡΕΑΝ» παιδεία;!
    Ένα ιδιωτικό Δημοτικό/Γυμνάσιο/Λύκειο, κοστίζει τα ίδια (ίσως και λιγότερα) και παρέχει όλα τα παραπάνω, δωρεάν μετακίνηση, διδασκαλία ξένων γλωσσών, γεύματα, συγγράματα και πολλά περισσότερα, όπως σωστές εγκαταστάσεις και βιβλιοθήκες.
    Ειλικρινά δεν βλέπω πουθενά να ευσταθεί το επιχείρημα «Δεν διαθέτουν όλοι τα λεφτά», γιατί πολύ απλά όσοι δεν τα διαθέτουν είναι αυτοί που και τώρα – με τι «δωρεάν» παιδεία – δεν «στέλνουν» τα παιδιά τους στο σχολείο!
    Όπως και να έχει, το θέμα μου δεν είναι η κατάργηση ή όχι τις -κατ’ όνομα- δωρεάν παιδείας, αλλά η ΜΗ ύπαρξη δωρεάν παιδείας.
    Έχω την αίσθηση ότι παλέυουμε για ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μας, το οποίο έχουμε χάσει εδώ και χρόνια.
    Ενέργειες, όπως η «απεργία» που προτείνεις, έχουν ελάχιστο αντίκτυπο στα αυτιά των εξουσιαζόντων, όπως άλλωστε ελάχιστο αντίκτυπο έχει κάθε απεργία τα τελευταία χρόνια. Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει πεθάνει από το 1989 και για αυτό ευθύνεται ο Σκατόψυχος(*), αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
    Απλά θεωρώ τη παιδεία στην Ελλάδα τελειωμένη υπόθεση, ένα πτώμα όπως αναφέρω και στο post, για το οποίο ξοδευόμαστε άδικα να αναστήσουμε. Πιστέυω ότι πρέπει τη παιδεία να την αναλάβουν κάποιοι άλλοι και έτσι πως έχουν γίνει τα πράματα, οποιοσδήποτε εκτός της Κεντρικής Εξουσίας. Μία καλή ιδέα θα ήταν να την αναλάβουν οι τοπικές κοινότητες ή ακόμα και να εμπεριέλθει στη δικαιοδοσία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
    Εντάξει μπορεί να γίνομαι ακραίος λέγοντας ότι «οποιοσδήποτε εκτός της Κεντρικής Εξουσίας», αλλά εκφράζομαι κατ’ αυτόν το τρόπο, μόνο για να υπερθεματίσω της άποψής μου ότι η παιδεία στην Ελλάδα έχει περάσει εις τόπον χλοερό εδώ και χρόνια.
    Θεωρώ ιδανικότερο το μοντέλο της Φινλανδίας, όπου η εκπαίδευση (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια) βρίσκεται στα χέρια της Τοπικής Εξουσίας και καθορίζει την άμεση συμμετοχή των ίδιων των γονέων στα θέματα της εκπαίδευσης.
    Με απλά λόγια, η Τοπική Αυτοδιοίκηση κάνει το Οικονομικό Management και οι γονείς, σε συνεργασία με τους δασκάλους/καθηγητές και ειδικούς εκπαιδευτικούς συμβούλους, καθορίζουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
    Για σκέψου τί κάνουν οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων στα Ελληνικά σχολεία; Άντε να κανονίσουν τα της Χριστουγεννιάτικης/Πασχαλινής γιορτής και πολύ τους είναι!

  3. Θεωρώ ιδανικότερο το μοντέλο της Φινλανδίας, όπου η εκπαίδευση (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια) βρίσκεται στα χέρια της Τοπικής Εξουσίας και καθορίζει την άμεση συμμετοχή των ίδιων των γονέων στα θέματα της εκπαίδευσης.

    Και τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις πως μπορείς να κάνεις τους γονείς να εμπλακούν σε αυτό το βαθμό;

    Με απλά λόγια, η Τοπική Αυτοδιοίκηση κάνει το Οικονομικό Management και οι γονείς, σε συνεργασία με τους δασκάλους/καθηγητές και ειδικούς εκπαιδευτικούς συμβούλους, καθορίζουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

    Ο Δήμος Νικαίας έχει χρέη περίπου τρεις φορές την ρευστοποιήσιμη αξία των assets του. Με ποιο τρόπο θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε για την παιδεία στην περιοχή του;

  4. λοιπον για ακουστε τωρα και καποιον που ειναι μεσα στην παιδεια απ την πλευρα του μαθητη!δευτερα λυκειου.θυλικο!
    κατ αρχην θελω να πω για την βλακεια που μας δερνει…εχετε σκεφτει σε τι ειδους μαθητες βλεπετε την βλακεια?π.χ. στα μαθητουδια που ξεκολωνονται στις καφετεριες?αυτοι δεν ειναι μαθητες!πολλα παιδια εχουν μυαλο μα ισως δεν βρισκονται εκει που ειστε εσεις.
    δευτερον τα βιβλια ειναι μια χαρα τα περισσοτερα με οτι χρειαζεται για τις πανελληνιες.
    κατα τριτων στην δικη μου τουλαχιστον οικογενια δεν στιχιζεει τοσα η παιδεια μου γιατι δεν περνω καθε χρονο τσαντα που να ναι και στη μοδα ουτε τετραδια των τριων ευρω(υπαρχουν και με50 λεπτα!!!)
    τεταρτον οι καθηγητες ειναι οι οπιστοδρομικοι σε οτι αφορα την διδασκαλια
    πεμπτων ενας μαθητης πρεπει τουλαχιστον στο λυκειο να εχει μαθει να στηριζεται στην μελετη του και οχι στους καθηγητες του.οταν στο διαβασμα σου εισαι συστηματικος δεν εχεις αναγκη τα φροντηστιρια!ακομα κι εχω που δεν διαβαζα ποτε τωρα που εχω στρωθει μπορω και μονη μου να τα καταφερω.ουτε καμια διανοια ειμαι ουτε την εξυπνη κανω.
    οσο για το υπουργειο παιδειας ειμαι απολυτα απογοητευμενη διοτι δεν ξερει να στρωνει μερικα ρεμαλια και αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι ειναι δεξια!!!

  5. @adamo
    As for your first point, parents, that do not care for their children’s education, do not deserve to be called parents. For me there is no such excuse as there is no time. You MUST find time if it concerns your child. If you think that there will be no interest from the parents to get involved with their children’s education, then we are lost as a country and as a nation. I don’t think there should be any kind of compensation for the parents that get involved.
    As for your example with the Municipality of Nikaia, I don’t disregard that there are a lot of local communities with huge economic problems. I don’t expect for the local communities to take the responsability of education over a night. Don’t you think though that these economic problems occured because of very bad management which was caused by the lack of funds from the state? (or even because of the way the funds are given to the communities). Has anyone said anything about the way the state gives funds to the municipalities? Has anyone ever questioned why large municipalities have less money than very small ones? Why shoud I give such a large amount of money to build the Panathinaikos stadium, instead of giving them to build a better school at the same area of Votanikos and I am reffering to the Athens Municipality which in my opinion is the largest and most wealthy municipalities. Most of the money from Greek Funds goes to Athens either indirect (METRO, TRAM, etc) or direct.
    What I am trying to say is that I am not suggesting this (municipal schools) to happen instantly, of course there are other things to be corrected before and the RIGHT and RIGHTEOUS funding of the municipalities is one of them.
    I am repeating myself once more by saying that my point is that the only way to have right education is to burry the body of the old one and start thinking of all the new ways.

  6. @hazeleyes

    εχετε σκεφτει σε τι ειδους μαθητες βλεπετε την βλακεια?

    Δεν κατηγορώ τους μαθητές πως είναι βλάκες, για την ακρίβεια δεν τους κατηγορώ καθόλου. Θεωρώ όμως ότι η απάθειά τους για πολλά θέματα οφείλεται κατά κύριο λόγο στο σχολείο, το οποίο όπως σωστά διαφένεται από το δεύτερο σημείο σου, αποτελεί προπαρασκευαστήριο του Πανεπιστημίου. Όταν οι καθηγητές σας είναι άβουλοι, ανειδίκευτοι και ανενημέρωτοι σε εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ζητήματα είναι λογικό να μεταφέρουν τη δική τους απάθεια και «βλακεία» στη τάξη. Σίγουρα υπάρχουν και λαμπρές εξαιρέσεις και αυτό είναι και το θετικό, ωστόσο δεν παύουν αυτές οι εξαιρέσεις να αποτελούν μειοψηφία. Το σχολείο δεν πρέπει να είναι προπαρασκευαστήριο του Πανεπιστημίου, αλλά να δίνει μία γενική και συλλογική παιδεία, καθώς επίσης και να διαπλάθει σοβαρούς χαρακτήρες και υπεύθυνους ανθρώπους και προπάντων πολίτες.

    δευτερον τα βιβλια ειναι μια χαρα τα περισσοτερα με οτι χρειαζεται για τις πανελληνιες.

    Όπως ανέφερα αρχικά, αυτό είναι το μέγα λάθος. Κανείς δεν είπε ότι το Λύκειο (στο οποίο και αναφέρεσαι) είναι προετοιμασία για το Πανεπιστήμιο. Το ότι έχει καταντήσει έτσι δεν είναι θετικό, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα μείον του. Το συγκεκριμένο θέμα έχει πολλές διαστάσεις, αλλά αναφερόμενος μόνο σε μία θα πώ, δεν χρειάζεται ΟΛΟΙ να βγάλουν πανεπιστήμιο. Πλέον με τη πληθώρα πτυχιούχων έχουν χάσει την αξία τους τα πτυχία, για αυτό και ανεβαίνει τόσο πολύ η αξία των μεταπτυχιακών τίτλων, οι οποίοι ουσιαστικά και αυτοί υποβαθμίζονται. Θα φτάσουμε σε λίγα χρόνια να έχουμε κατόχους 2 – 3 διδακτορικών που να κάνουν δουλειά απλού πτυχιούχου. Για πές μου ποιος βγαίνει χαμένος σε αυτή τη περίπτωση;
    Όταν έρθει η ώρα το δικό μου παιδί να πάρει αυτή την απόφαση, θα το συμβουλέψω να ακολουθήσει το δρόμο των Master και των PhD μόνο αν έχει σκοπό να ασχοληθεί με το αντικείμενο (που επιλέξει) ακαδημαϊκά και όχι απλά για να βρεί μία καλύτερη δουλειά γιατί ως εργοδότης, βλέπω ότι ένας υπάλληλος 35 ετών με 0 προϋπηρεσία και 4 τίτλους σπουδών είναι ακριβός και ΑΧΡΗΣΤΟΣ, ενώ ένας υπάλληλος με 2-3 χρόνια προυπηρεσία και 1 τίτλο σπουδών είναι φθηνότερος και ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟΣ. Ο δεύτερος υπάλληλος έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να προσληφθεί και σε σύντομο χρονικό διάστημα να κερδίζει περισσότερα λεφτά από όσα ξόδεψε για να σπουδάσει, ενώ ο πρώτος θα μου κόστιζε μία περιουσία για να κάνει τί;! Να μου μάθει τη δική μου δουλειά;! Να μου κάνει μελέτες;! Τί;! Γιατί όσο και να προσπαθώ δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι. (εκτός και αν όλοι έχουν σκοπό να δουλέψουν στην INTEL, AMD, HP, κλπ.)

    οσο για το υπουργειο παιδειας ειμαι απολυτα απογοητευμενη διοτι δεν ξερει να στρωνει μερικα ρεμαλια και αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι ειναι δεξια!!!

    Κανένα υπουργείο οποιασδήπτε κυβέρνησης δεν είναι σε θέση με νόμους να κάνει τους μαθητές να ενδιαφερθούν για το σχολείο. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν δώσει στο σχολείο αξία. Το πως θα το κάνει αυτό δεν μπορώ να το πω εγώ που έχω να πάω σε σχολείο 12 χρόνια, αλλά οι μαθητές που είναι ήδη στο σχολείο. Θα πούνε 10 μαλακίες, αλλά θα πουνε και 1 σωστό, αλλά ποιός τους ακούει; Όσο αφορά στο «δεν θα γίνει ποτέ, γιατί είναι δεξιά», δεν αντιλαμβάνομαι το συσχετισμό, αλλά μου αρέσει, γιατί εκφράζεις με αυτό το τρόπο πολιτική κατεύθυνση, γεγονός που δείχνει ότι έχεις κάποια πολιτική συνείδηση! 🙂
    Όσο αφορά στα υπόλοιπα σημεία σου και όπου πέρνεις κάποια θέση, απλά συμφωνώ μαζί σου.
    Το χειρότερο κατ’ εμέ με τους σημερινούς μαθητές είναι ότι δεν παίρνουν θέση για ότι τους αφορά (εξ’ ου και η «επιβαλλόμενη βλακεία»), ευτυχώς, εσύ αποτελείς εξαίρεση. 🙂

  7. ναι…τωρα συμφωνω…ειναι βασικα που εγω δεν βλεπω τις σπουδες μου σαν επαγκελματικη καταρτιση αλλα απλα σαν εμπλουτισμο γνωσεων και ισως και ιδανικων…ειναι αρκετουτσικα τα παιδια που σκεφτονται σαν εμενα ομως ειναι πολυ περισσοτερα που τα σκεφτονται ολα αυτα και δεν τα εκφραζουν λογο τερατωδους πιεσης μεσα απο το ιδιο το σπιτι.οι γωνεις ειναι αυτοι που στελνουν τα παιδια και τελικα την παιδεια στα φροντηστιρια.οι γονεις προσφερουν τα πρωτα προτυπα στα παιδια τους.δηλαδη εγω πως καταφερα να αποτελεσω αυτη την εξερεση?απο το πουθενα?και δεν ακουγομαστε οι «εμεις που θελουμε τα πραγματα να γινουν καλυτερα» ειναι γιατι ακουγονται ολοι οι αλλοι που θελουν μονο να κανουν τη βαβουρα, να χασουν μαθημα, να προκαλεσουν με την δηθεν νταηδικη συμπεριφορα.δεν μπορουμε φυσικα να απετυμε την τελειωτητα απ τους καθηγητες μιας και ειναι κι αυτοι απλοι ανθρωποι Like us or like ass(ιχιχιχι)και μπορουσαν καλιστα να κανουν μια σωστη απεργεια με σωστους στοχους.πχ ειναι γελοιο να απετουν την καταργηση του δεκα και αυτο γινετε μονο και μονο για να παρουν με το μερος τους τους μαθητεςτελος παντων το μονο που ξερω ειναι οτι στο καινουριο μου σχολειο η απεργεια το μονο πραγμα που κανει στα παιδια ειναι να σκεφτονται να πανε καμια βολτα την ωρα των κενων ή να πηγαινουν να διαβαζουν για το φροντηστιριο…αυτο που λυπει ειναι η θεληση να διαβασουν για τον ιδιο τους τον εαυτο…απλα τα εχουμε βρει ολα ετοιμα.οταν εχεις να χασεις κατι που σε βολευει ποτε δεν το διακυνδηνευεις.αυτο βλεπω εγω σε ολο τον κοσμο.ποιος μουσουλμανος που εχει οικογενεια δουλεια σπιτι συγχρονη ζωη και παιδεια θα παει να πεσει σε δοιδυμους πυργους?ειμαστε βολεμενοι…ας μας ξεβολεψει καποιος!:-)

  8. (η hazeleyes ειμαι)

  9. σας παραπεμπω στο μπλογκ μου για την τελευταια μου δημοσιευση.:-)

  10. @hazeleyes: Δεν θα πω ότι διαφωνώ μαζί σου, γιατί δεν διαφωνώ, αλλά αυτό που πρέπει να λάβεις υπόψην σου είναι ότι τον κόσμο σας, εσείς θα τον αλλάξετε. Μπορεί ο τρόπος των συμμαθητών σου (που περιγράφείς), να μην είναι σωστός, να μην είναι καν ο λόγος τους σωστός, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ακυρώνουμε τα πάντα. Εν ολίγοις, βλέπω, ότι ενώ σε αρκετά σημεία φαίνεται να συμφωνείς με αρκετά από αυτά που παρουσιάζονται ως λόγοι, εν τούτοις ακυρώνεις όλη την ενέργεια μόνο και μόνο γιατί ξέρεις ότι κατά ένα ποσοστό όλο αυτό γίνεται ΚΑΙ για να χάσουν μάθημα. Αλλά αν είχες ποτέ την εντύπωση ότι όσες ανατροπές έγιναν στην ιστορία, συνέβησαν πάντα κάτω από σοβαρές αιτίες και αφορμές, τότε απατάσε οικτρά. Ο μόνος «επαναστάτης» που είχε καθαρά ιδεολογικούς λόγους για να φέρει την ανατροπή ήταν ο Χριστός. Όλοι οι υπόλοιποι, είχαν είτε λίγο προσωπικό όφελος, είτε λίγο διάθεση για «χαβαλέ».
    Μην νομίζεις ότι από τους χίλιους (τυχαίο νούμερο) που ήταν κλεισμένους στο Πολυτεχνείο, όλοι συμφωνούσαν με αυτά που έλεγε η Δαμανάκη στο ραδιόφωνο. Υπήρχαν και αυτοί που απλά έκαναν τον χαβαλέ τους, ή έστω εκφράζαν την αντίστασή τους ήπια, απλά συμμετέχοντας και αφήνοντας τους άλλους να μιλήσουν σοβαρά. Αλλά η συμμετοχή τους έμεινε στην ιστορία!
    Εν κατακλείδι, καλό είναι να διαφωνείς, ακόμα και να τσακώνεσε για κάτι. Το κακό είναι όταν δεν μιλάς ή ακόμα χειρότερα μένεις αμέτοχος και μουρμουρίζεις κατάρες μόνος σου.

  11. Συμφωνώ αρκετά με την ανάλυση του Νικόλα. Νικόλα αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο blog μου. Έχω ασχοληθεί και εγώ με κάποια από τα προβλήματα της παιδείας!

  12. re paidia egw t na pw pou paw 1i gimnasiou oti mporo to mporesa entaksei ti na kanoume?auta exei i zwh alla pou einai i dorean paideia me ola auta ta eksoda?kala re toso zwa einai mono gia ton euato tous nnoiazonte?ntropi ntropi


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: