Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 23 Οκτωβρίου 2006

Embargo

Καλά δεν ξέρω αν είναι πετυχημένος ο τίτλος, αλλά το θέμα είναι ότι τη Παρασκευή το βράδυ με έδιωξε η γυναίκα από το σπίτι! Τί να κάνω και εγώ, πού να πάω ο έρμος… στη μαμά! 🙂

Ο λόγος; Άρρώστησα και το να μην πλησιάζω το παιδί δεν ήταν αρκετό, συνεπώς, «Παρ’ τα μπογαλάκια σου και στη μανούλα σου, μέχρι να γίνεις καλά!»

Και το θέμα δεν είναι ότι με πέταξαν έξω από το σπίτι, το θέμα είναι ότι μου έλειψε το παιδί. Έπερνα τηλέφωνο στο σπίτι για να ακούσω το λόξυγκα του μωρού! Τέτοια εξάρτηση!

Και σκέφτομαι… τη γυναίκα μου τη ξέρω 4 χρόνια και το γιό μου 10 μέρες. Πώς γίνεται να μου λείπει έτσι, ένας άνθρωπος με τον οποίο δεν έχουμε πεί ούτε μία κουβέντα και ο οποίος δεν με έχει δει καλά – καλά (τα βρέφη δεν βλέπουν καθαρά, σχεδόν καθόλου) και τον ξέρω μόνο 10 μέρες;!

Μυστήρια πράματα! 🙂

Υ.Γ.  Εννοείτε πως σε 24 ώρες είχα γίνει καλά! Κυριακή πίσω στο σπίτι!

Σχολιάστε

Kατηγορίες

