Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 5 Ιουνίου 2007

Καλώς με ξαναβρήκα!

Μετά από μήνες απραξίας (blogικής), λόγω 1. δουλειάς, 2. οικογένιας, 3. (ξανά) δουλειάς και 4. του ότι «σπάστικα» με όλη αυτή τη μόδα των blogs (βλπ. blogers camp, blogers party, blogers paparia)(*) αποφάσισα να ξαναμπώ στο «χορό», μόνο που αυτή τη φορά αποφάσισα (να προσπαθήσω) να χορέψω το δικό μου τραγούδι.

Επιστρέφω λοιπόν (το ξέρω ότι χεστήκατε, εσείς οι 2 – 3 που διαβάζετε αυτό το blog) με μία νέα κατηγορία.

Η κατηγορία αυτή ονομάζεται «ι ξάδελφους μίτσους» και είναι μία τιμητική κατηγορία για τον ξάδελφό μου ο οποίος μεριμνά κάθε μέρα, εδώ και 4 χρόνια και με «τροφοδοτεί» με τουλάχιστον 2 email με χιουμοριστικό (σπανίως και σοβαρό) περιεχόμενο.

Επειδή αφενώς, το Archive του Outlook έχει φτάσει τα 280ΜΒ και αφετέρου, θέλω να έχω πρόσβαση σε όλα αυτά τα «ωραία» που μου στέλνει ο ξάδελφος, εγκαινιάζω αυτή τη νέα κατηγορία, η οποία αν είστε ηλίθιοι και δεν καταλάβατε, θα περιέχει όλα αυτά που μου στέλνει ι ξάδελφους Μίτσους!

Μίτσου Θένξ!

*Κοινωνικό σχόλιο – Θέμα blogmania: άποψή μου είναι ότι το τελευταίο χρόνο έχει γίνει πολύ μόδα το blogging και όλο αυτό το web 2.0 concept, γεγονώς που μου τη σπάει. Γιατί μου τη σπάει; Γιατί πίσω από όλο αυτό το και καλά social networking κρύβεται ο ευσεβής πόθος ορισμένων είτε 1. να βγάλουν λεφτά εκμεταλευόμενοι το «κίνημα» ή 2. να βγούν από την αφάνεια της μίζερης ζωής τους. Όλα αυτά τα blogers party, blogers camp, bloger test ride κλπ. (sorry Στέφανε), αλλά αν και είναι πράγματι και ΓΑΜΩ τις μαρκετίστικες ιδέες, όταν εφαρμόζονται με τη προκάλυψη του κοινωνικού φαινομένου, δεν είναι παρά απέλπιδες προσπάθειες να αντρέψουν τη μιζέρια της καθημερινότητας. Για να ξεκαθαρίσω κάτι, επειδή σίγουρα θίγονται πολλοί. Σαν ιδέες, τις θεωρώ άψογες και σαν οργάνωση είμαι σίγουρος ότι θα είναι (όσες δεν έχουν γίνει ακόμα) τέλειες. Αλλά ΜΟΝΟ αν λάβω υπόψη ότι αναφερόμαστε σε μία καθαρά εμπορική συμφωνία, μεταξύ των υποψήφιων διαφημιστών και διαφημιζομένων. Σαφώς και η ιδέα για το blogers camp είναι τέλεια, γιατί δίνει την ευκαιρία σε όλους τους νεοδιαφημιστές της web 2.0 κοινωνίας, να επικοινωνήσουν και να γνωστοποιήσουν στους διαφημιζόμενους και υποψήφιους πελάτες τους τη δύναμή τους και την αποδοχή τους. Όταν όμως όλο αυτό γίνεται με τη προκάλυψη του κοινωνικού φαινομένου και της λογικής Φεστιβάλ ΚΝΕ, τότε διαφωνώ κάθετα. Γιατί κάθε κοινωνικό κίνημα που καλουπώθηκε και σύναψε συμφωνία με τους άλλοτε ισχυρούς, έχασε τον χαρακτήρα του κοινωνικού, αλλά και τον χαρακτηρισμό του κινήματος. Άρα πλέον δεν μπορούμε να μιλάμε για social networking, παρά μόνο για socializing network!

Για ακόμη μια φορά, ζητώ συγνώμη από όλα τα παιδιά που επικροτούν την ιδέα του blogers camp, αλλά συγνώμη δεν πρόκειται να πιστέψω ότι η μάζωξη στην Ίο γίνεται για την ενδυνάμωση της web 2.0 κουλτούρας.

Advertisements

Responses

  1. Welcome back!!!! …kai euxaristw 🙂

  2. …me kaneis kai kokkinizw …


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: