Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 16 Σεπτεμβρίου 2007

Ο πλούσιος και ο φτωχός

Ξύπνησα όπως κάθε Κυριακή αργά το μεσημέρι, πολύ αργά – είμαι υπναράς, για την ακρίβεια οικογενειακώς είμαστε υπναράδες.

Έφτασε το πολύ μεσημέρι, βλέποντας Futurama – η Κυριακή είναι η official lazy day.

Το απόγευμα, λίγο πρίν τις 7 – την ώρα που κλείνουν οι κάλπες – πήρα τη γυναίκα μου, το παιδί μου και πήγαμε να ψηφίσουμε. Η γυναίκα μου με το ζόρι ήρθε, τέτοια ήταν η απαξίωσή της στην Ελληνική Δημοκρατία. Για να είμαι ειλικρινής και εγώ με βαριά καρδιά πήγα. Τί να ψηφίσω; Και γιατί;!

Είχα αποφασίσει ότι οι τρείς standard και το ΛΑΟΣ δεν θα ήταν στις επιλογές μου. Οι μεν τρείς πρώτοι, γιατί δεν γουστάρω τους γραφικούς χαρακτήρες, το δε ΛΑΟΣ, γιατί όσο και να το παλεύει ο έρμος ο χέρι – χέρι, δύσκολα μπορεί να κρύψει τα φασιστοειδή που τον περιβάλλουν.

Η εκλογική διαδικασία ήταν αρκετά σύντομη – ούτε 3 λεπτά δεν έκανα, από την ώρα που έδωσα τη ταυτότητά μου μέχρι που τη ξαναπήρα.

Πήγαμε για καφέ και γύρω στις 8, επικοινώνησα για να μάθω τα exit polls.

Χάρηκα που έμαθα πως οι πιθανότητες για πεντακομματική βουλή είναι πολύ μεγάλες. Αυτή την ώρα στο 38,77% των εκλογικών τμημάτων, η επόμενη βουλή μας παραμένει πεντακομματική.

Σας ευχαριστώ ολους. Όλους όσους ψηφίσατε οποιοδήποτε άλλο κόμμα εκτός από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Σας ευχαριστώ όλους που ενδυναμώσατε τα τρία μικρότερα κόμματα που μπαίνουν πλέον στη Βουλή. Χαίρομαι που ακόμα και το ΛΑΟΣ μπαίνει στη Βουλή, αν και ιδεολογικά με βρίσκει εντελώς αντίθετο.

Θα ήθελα να μην έπαιρνε αυτοδυναμία η ΝΔ (το πρώτο κόμμα αυτή τη στιγμή). Θα ήθελα η επόμενη κυβέρνηση να είναι πολλυκομματική.

Και αυτό μας εύχομαι για τις επόμενες εκλογές.

Κυβερνήσεις συνεργασίας, αυτό μας χρειάζεται.

Ελπίζω τα τρία μικρότερα κόμματα να διατηρήσουν τα ποσοστά τους στις επόμενες εκλογές και να μπεί και έκτο κόμμα.

Να δούμε επιτέλους αυτή τη Δημοκρατία να λειτουργεί!

Υ.Γ. Εγώ και η γυναίκα μου ψηφίσαμε το ίδιο κόμμα, χωρίς να έχουμε συννενοηθεί νωρίτερα. Στις προηγούμενες είχαμε ψηφίσει δύο εντελώς αντίθετα κόμματα.

Υ.Γ.2. Ο μεγάλος νικητής είναι τα μικρότερα κόμματα, ενώ ο μεγάλος ηττημένος το ΠΑΣΟΚ.

Σχολιάστε

Kατηγορίες

