Αναρτήθηκε από: Νικόλας | 28 Οκτωβρίου 2007

Η εξέδρα των ηλιθίων

Έκατσα το σκέφτηκα, προσπάθησα όσο γίνεται να αποσταστιοποιηθώ πολιτικά για να έχω μία όσο γίνετε ουδέτερη θέση και τελικά κατέληξα.

Οι παρελάσεις μου αρέσουν! Γουστάρω να βλέπω τα παιδάκια, τα παπούδια και τα στρατά να περνάνε καμαρωτά καμαρωτά! Φτιάχνομαι ρε παιδί μου, ναι με πιάνει και το πατριωτικό μου! Μου αρέσει να βλέπω τα F-16 να περνάνε, τα APACHE, τα LEOPARD και όλα αυτά τα στρατιωτικά! Με πιάνει η στρατοκαυλίασή μου και δεν ντρέπομαι καθόλου για αυτό, αν και αριστερών καταβολών.

Και εγώ 7 χρόνια στο σχολείο έκανα παρέλαση και κάθε φορά γούσταρα τρελά!

Και θα στεναχωρηθώ αν καταργηθούν οι παρελάσεις. Τί κι αν είναι δημιούργημα του Μεταξά, τί κι αν παρελάσεις κάνουν μόνο οι φασιστοχόρες και πάσης φύσεως χουντοκαθεστώτα, τί κι αν κάθε χρόνο τσακωνόμαστε για το αν είναι σωστό να πάρει τη σημαία ο «Αλβανός»!

Εγώ τις γουστάρω! Στη τελική είναι τη μόνη χουντοσυνήθεια που μου επιτρέπω (είπαμε είμαι αριστερών καταβολών και πεποιθήσεων).

Υπάρχει όμως κάτι που δεν θα με στεναχωρούσε καθόλου αν άλλαζε στις παρελάσεις.

Οι επίσημοι … οι επίσημοι και τα εμβατήρια!

Δηλαδή, δεν κατάλαβα, για αυτά τα αρχίδια που κάθονται αραχτοί γίνονται οι παρελάσεις;! Αν είναι για αυτούς τότε να τις σταματήσουμε, γιατί πόσοι από εμάς σέβονται αυτά τα μαλακισμένα και κακομαθημένα κωλόπαιδα που θεωρούν ότι το δικό τους σκατό μυρίζει καλύτερα από το δικό μας;!

Δεν γουστάρω με τίποτα να βλέπω τους τράγους με τα καζάνια στο κεφάλι και όλα τα ψώνια τις πολιτικής που κάνουν «κρα» για 10 λεπτά στο γυαλί! Μου τη δίνει ρε παιδί μου!

Και αυτά τα εμβατήρια ρε γαμώτο, όπως και να το κάνουμε, μου θυμίζει τις παρελάσεις των SS και του Κόκκινου Στρατού, μπροστά στον Hitler και τον Stalin αντίστοιχα. Άντε όταν περνάνε τα Στρατά, ταιριάζει, αλλά όταν περνάνε τα σχολεία ή οι διάφοροι σύλλογοι, όπως και να το κάνεις δεν ταιριάζει… εκτός και αν είμαστε όλοι στο στρατό και δεν το έχω καταλάβει ακόμα!

Λοιπόν, πολλοί θα χαιρόμουν αν καταργούνταν τα εμβατήρια και οι επίσημοι από τις παρελάσεις. Χάθηκε ο κόσμος να κάνουμε παρέλαση με Tiesto στα μεγάφωνα και χωρίς την «εξέδρα των ηλιθίων»;!

Νομίζω ότι έτσι θα μαζευτεί και περισσότερος κόσμος!

Τί λέτε;! Είστε για καμπάνια;

Σχολιάστε

Kατηγορίες

