Αναρτήθηκε από: Nikolas | 17 Ιουνίου 2008

Fin

Αυτό το blog κλείνει!

Οι πιστοί μου 4 αναγνώστες, μπορούν να βάλουν τα κλάματα, να κατεβάσουν πλερέζες, ίσως και να μου στείλουν email διαμαρτυρίας, αλλά λυπάμαι, τα φώτα της δημοσιότητας δεν τα μπορώ άλλο πάνω μου.

Στην πραγματικότητα, δεν έχω χρόνο να πάω βόλτα με το γιό μου, με το blogging θα ασχολούμαι; Και σιγά το blogging που έκανα… εδώ υπάρχουν επαγγελματίες…

Ότι έχω να πω θα το λέω στο άλλο μου blog (http://nightblog.wordpress.com/) το οποίο εξυπηρετεί περισσότερο το ρόλο του personal knowledge base με μία δόση «give back to people» σε θέματα που άπτονται της επαγγελματικής μου ενασχόλησης η οποία είναι το … IT.

Σας ευχαριστώ όσους κάνατε το κόπο να διαβάσετε τα άγχη μου και τις σκέψεις μου και ακόμα περισσότερο όσους άφησαν ένα σχόλιο.

Φιλιά στα πρόβατα… μπέεεεεε!


Σχόλια

  1. Oh, noooo!!!!! Why? why?
    :((((((((


Σχολιάστε

Kατηγορίες